سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حساب 24

شرکت‌های مالیاتی و حسابداری معمولا از گروهی از متخصصان حسابداری تشکیل شده است که به انجام خدمات مدیریت مالی می‌پردازند. این خدمات ممکن است شامل حسابرسی، تهیه گزارش مالیاتی، محاسبه حقوق و دستمزد، حسابداری و خدمات مشاوره باشد که باید تمامی این مسئولیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت حسابداری اهمیت بسیار زیادی دارد و ما در ادامه این مطلب به تمامی معیارهایی که یک شرکت حسابداری و مالیاتی خوب باید داشته باشد، می‌پردازیم.

شرکت حسابداری چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات شرکت‌های حسابداری به نوع شرکت بستگی دارد اما برخی از شرکت‌ها کارهای زیادی انجام می‌دهند و برخی روی ارائه خدماتی خاص تمرکز می‌کنند. انواع این خدمات در ادامه آورده شده است:

حسابداری عملیاتی

این حسابداری شامل ثبت و تطبیق کلیه معاملاتی است که در یک تجارت انجام می‌شود.

برنامه ریزی و تهیه مالیات

با توجه به اینکه هر کسب‌وکاری باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کند، شرکت حسابداری با ارائه خدمات برنامه‌ریزی مالیاتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برای پرکردن اظهارنام? مالیاتی آماده شوند.

محاسبه حقوق و دستمزد

شرکت‌های حسابداری اغلب خدمات محاسبه حقوق و دستمزد ارائه می‌دهند. پرداخت حقوق و دستمزد ممکن است ساده به نظر برسد، اما در کسب و کارهای بزرگ این موضوع پیچیده‌تر می‌شود. زیرا برخی از کارمندان ممکن است ساعتی کار کنند، در حالی که به برخی دیگر حقوق ماهانه پرداخت می‌شود.

خدمات مشاوره‌ای

خدمات مشاوره‌ای کارکرد نسبتا جدیدی است که توسط برخی شرکت‌های حسابداری ارائه می‌شود. شرکت‌هایی که خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند، به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کنند.

برون سپاری مدیر مالی

یکی دیگر از خدماتی که برخی از شرکت‌های حسابداری ارائه می دهند، برون سپاری نام دارد. یک مدیر مالی برون سپاری شده خدمات استراتژی مالی را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه می‌دهد که نیازی به مدیر مالی تمام وقت ندارند یا بودجه لازم برای استخدام آن را ندارند. گاهی اوقات به صورت پاره وقت یا پروژه‌ای کار می‌کنند.

ویژگی‌های مهم یک شرکت حسابداری خوب چیست؟

حسابدار بودن نه تنها به معنای سر و کار داشتن با اعداد و ارقام، بلکه به معنای تعامل هر روزه با مشتریان نیز هست. به همین دلیل است که شرکت‌های حسابداری باید ویژگی‌های زیر را برای برآوردن نیازهای مشتری داشته باشند:

خلاقیت

شرکت‌های حسابداری بزرگ، ذهن خلاقی دارند. آنها کسانی هستند که یافتن راه‌حل‌های جدید و تفکر خارج از چارچوب را تمرین می‌کنند.

رعایت محرمانگی

نوع اطلاعاتی که حسابداران هر روز با آنها سر‌وکار دارند، بسیار محرمانه است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حسابداران بزرگ این است که حرفه‌ای هستند و هرگز دانشی را به اشخاص ثالث منتقل نمی‌کنند.

مهارت‌های ارتباطی عالی

حسابداران باید بتوانند با همکاران بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنند. آنها همچنین باید بتوانند بینش‌های کلیدی را به کارکنان غیر مالی منتقل کنند.

همکاری

همه ما تصور یک حسابدار تنها را دوست داریم که در یک اتاق کوچک مشغول سروکله زدن با اعداد و ارقام است اما این تصویر کاملاً نادرست است. حسابداران به صورت تیمی کار می‌کنند و از بخش‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند.

انعطاف‌پذیری

شرکت‌های حسابداری باید بتوانند چالش‌ها را بپذیرند و به طور موثر به تغییرات در محیط‌های کاری پاسخ دهند. در عصر دیجیتال، دفاتر با شتاب زیادی تغییر می‌کنند و حسابداران باید بتوانند با آن تغییرات تطبیق یابند و از آن بهره ببرند. درجه بالایی از چابکی نیز برای پاسخ به تغییرات نظارتی در صنعت ضروری است. تنها در این صورت است که آنها می‌توانند خدمات با کیفیت ارائه دهند.

بهترین شرکت حسابداری که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد، کدام است؟

گروه خدمات حسابداری و مالیاتی حساب 24، در راستای جلب رضایت و آسودگی خاطر مشتریان خدمات خود را در اسرع وقت و به بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. گروه حساب 24 از سال 1392 با هدف ارائه خدمات حسابداری و مالیاتی به شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برپایه اصل رازداری و تعهد کاری و با رعایت آیین رفتار حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز نموده است که متشکل از کادری مجرب و دارای سوابق حرفه‌ای متعددی در زمینه‌های حسابداری، حسابرسی مشاوره‌های مالی و مالیاتی و بیمه می‌باشد.

کاهش هزینه‌های شرکت‌ها، جلوگیری از تضییع حقوق مالی مشتریان، مکانیزه شدن سیستم حسابداری و ارائه سیستم‌های مدرن و یکپارچه انجام امور مالی و مالیاتی در موعد مقرر، ارائه مشاوره‌های مالیاتی جهت کاهش جرایم مالیاتی و ارزش افزوده و همچنین انجام تکالیف مالیاتی به روش صحیح، بالا بردن کیفیت واحد مالی و تمرکز ویژه جهت تهیه صورت‌های مالی و گزارشات مدیریتی و سایر نیاز‌های کارشناسان مالی و مدیران و استفاده‌کنندگان از اطلاعات مالی بخشی از اهداف گروه مالی حساب 24 می‌باشد.