سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حساب 24

شرکت مالیاتی و حسابداری گروه حساب 24 از متخصصان مجرب حسابداری تشکیل شده که به انجام خدمات مدیریت مالی و مباحث مربوطه می‌پردازند. این خدمات شامل حسابرسی، تهیه گزارش مالیاتی، محاسبه حقوق و دستمزد، حسابداری و خدمات مشاوره است که تمامی این مسئولیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. به همین دلیل انتخاب شرکت حسابداری حساب 24 اهمیت بسیار زیادی دارد و ما در ادامه این مطلب به تمامی خدماتی که این شرکت حسابداری و مالیاتی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم.

حساب 24

خدمات شرکت حساب 24

خدماتی که شرکت حساب 24 انجام می‌دهد، در ادامه آورده شده است:

حسابداری عملیاتی

این حسابداری شامل ثبت و تطبیق کلیه معاملاتی است که در یک معامله تجاری انجام می‌شود.

برنامه ریزی و تهیه مالیات

با توجه به اینکه هر کسب‌وکاری باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کند، حساب 24 با ارائه خدمات برنامه‌ریزی مالیاتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برای پرکردن اظهارنام? مالیاتی آماده شوند.

محاسبه حقوق و دستمزد

یکی از خدمات حساب 24، محاسبه حقوق و دستمزد سایر کسب و کارها و شرکت‌ها است. پرداخت حقوق و دستمزد ممکن است ساده به نظر برسد، اما در کسب و کارهای بزرگ این موضوع پیچیده‌تر می‌شود. زیرا برخی از کارمندان ممکن است ساعتی کار کنند، در حالی که به برخی دیگر حقوق ماهانه پرداخت می‌شود.

خدمات مشاوره‌ای

ارائه خدمات مشاوره‌ای، خدمتی جدید از جانب شرکت حساب 24 است. شرکت‌ حساب 24 چنین خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند تا باعث رشد و بهبود کسب و کارها شود و سبب شود تا جرایم سنگین مالیاتی، شامل حال آنها نشود.

برون سپاری مدیر مالی

یکی دیگر از خدماتی که شرکت حساب 24 ارائه می دهد، برون سپاری نام دارد.

ویژگی‌های مهم شرکت حساب 24 چیست؟

وظیفه یک شرکت حسابداری به غیر از سر و کار داشتن با اعداد و ارقام، تعامل هر روزه با مشتریان و کارفرمایان نیز هست. کارکنان شرکت حساب 24 به دلیل داشتن ویژگی‌های زیر، در عرصه خود بسیار کارامد هستند:

خلاقیت

اعضای شرکت حساب 24، ذهن خلاقی دارند؛ بدین صورت که راه‌حل‌های جدید و تفکر خارج از چارچوب را تمرین می‌کنند.

رعایت محرمانگی

بعضی از اطلاعاتی که حسابداران هر روزه با آنها سر‌وکار دارند، بسیار محرمانه است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حساب 24 این است که حرفه‌ای هستند و هرگز دانشی را به اشخاص ثالث منتقل نمی‌کنند.

مهارت‌های ارتباطی عالی

حسابداران حساب 24 می‌توانند با همکاران و کارفرمایان بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و با آنها به بهترین نحو همکاری کنند.

همکاری

همه ما تصور یک حسابدار تنها را دوست داریم که در یک اتاق کوچک مشغول سروکله زدن با اعداد و ارقام است اما این تصویر کاملاً نادرست است. اعضای حساب 24 به صورت تیمی کار می‌کنند و از بخش‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند.

انعطاف‌پذیری

شرکت حسابداری حساب 24 به خوبی چالش‌ها را پذیرفته و به نحو احسن آنها را انجام می‌دهد. در عصر امروزی، کارهای ثبتی و دفتری با سرعت زیادی آپدیت می‌شوند و حسابداران باید بتوانند با چنین تغییراتی مطابقت کنند و از آنها بهره ببرند. درجه بالایی از چابکی نیز برای پاسخ به تغییرات نظارتی در حسابداری برای حسابداران نیاز است. تنها در این صورت است که آنها می‌توانند خدمات با کیفیتی و کاملی را ارائه دهند.

چه شرکت حسابداری تمام این ویژگی‌ها را دارد؟

گروه خدمات حسابداری و مالیاتی حساب 24، برای جلب رضایت و آسایش خاطر مشتریان، انواع خدمات خود را در بهترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد. گروه حساب 24 در سال 1392 با هدف ارائه خدمات حسابداری و مالیاتی به شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بنا نهاده شد که این مجموعه بر پایه اصل رازداری، تعهد کاری و با رعایت آیین رفتار حرفه‌ای به انجام خدمات خود می‌پردازد که متشکل از کادری مجرب و دارای سوابق حرفه‌ای متعددی در زمینه‌های حسابداری، حسابرسی مشاوره‌های مالی و مالیاتی و بیمه می‌باشد.

کاهش هزینه‌های شرکت‌ها، جلوگیری از تضییع حقوق مالی مشتریان، استفاده از سیستم حسابداری مکانیزه، مدرن و یکپارچه برای انجام امور مالی و مالیاتی در موعد مقرر، ارائه مشاوره‌های مالیاتی برای کاهش جرایم مالیاتی و همچنین انجام تکالیف مالیاتی به درست ترین روش همگی بخشی از اهداف گروه مالی حساب 24 می‌باشد. برای مشاهده تمامی خدمات این گروه، به لینک زیر مراجعه کنید.

https://hesab24.com/